Ruilen en retourneren

Vanaf het moment van thuisbezorging heeft u 14 dagen de tijd om uw schaatsen te ruilen of te retourneren. Uw schaatsen dienen ongebruikt en onbeschadigd geretourneerd te worden. Knip eventuele labels dus niet los tijdens het passen!

Ruilen

Is de maat niet goed, dan kunt u uw schaatsen kostenloos ruilen. U betaalt dan geen verzendkosten. Kijkt u wel eerst even in onze webshop voor de beschikbare maten.

Zo werkt ruilen:

1. U vult de gegevens in van de schaatsen die u wilt ruilen op het formulier dat is bijgevoegd bij uw bestelling.

2. U vult in welke maat u daarvoor in de plaats wilt ontvangen.

3. U verpakt de schaatsen in de originele doos, inclusief dit formulier, de bijbehorende orderbevestiging en eventueel bijgevoegde accessoires en/of onderhoudsproducten.

4. Ga naar de DHL Retouren pagina * via het DHL-for-You logo onderaan iedere pagina van onze site. U verstuurt uw pakket naar Bleecker. Vul uw gegevens in. Bij "Afhaaltijd" kiest u "Afgeven bij Servicepunt" en bij "Referentie" vult u uw Raps ordernummer in dat bij het pakket hoort. Als u uw gegevens heeft gecontroleerd klikt u op "Versturen". U ontvangt dan een email met een formulier waarmee u het kosteloos via een DHL Servicepunt kunt retourneren.  Klik hier voor de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop.

5. Wij sturen u de gewenste maat toe, nadat wij uw pakket hebben ontvangen.

 

Retourneren

Indien u uw schaatsen wilt retourneren, brengen wij € 5,- retour- en administratiekosten in rekening.

Zo werkt retourneren:

1. U vult de gegevens in van de schaatsen die u wilt retourneren op het formulier dat bij uw bestelling is gevoegd en omcirkelt de reden van retour.

2. U verpakt de schaatsen in de originele doos, inclusief dit formulier, de bijbehorende orderbevestiging en eventueel bijgevoegde accessoires en/of onderhoudsproducten.

3. Ga naar de DHL Retouren pagina * via het DHL-for-You logo onderaan iedere pagina van onze site. U verstuurt uw pakket naar Bleecker. Vul uw gegevens in. Bij "Afhaaltijd" kiest u "Afgeven bij Servicepunt" en bij "Referentie" vult u uw Raps ordernummer in dat bij het pakket hoort. Als u uw gegevens heeft gecontroleerd klikt u op "Versturen". U ontvangt dan een email met een formulier waarmee u het kosteloos via een DHL Servicepunt kunt retourneren.  Klik hier voor de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop.

* Het is ook mogelijk om via post.nl uw pakket terug te sturen. Zorgt u in dat geval wel voor een duidelijke adressering: Rapsshop.nl, Einsteinweg 25, 3404 LH IJsselstein. U betaalt dan zelf de verzendkosten.

Wij storten dan binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag terug op de rekening waarvan het artikel betaald is.